اقامت در ترکیه

ThomSon Blog – Keep Going Well  > Business >  اقامت در ترکیه
0 Comments
اقامت در ترکیه

نه فقط الزاما با دید سرمایه گذاری، بلکه برای آنها که قصد ساختن یک زندگی از صفر را در ترکیه دارند و بدنبال جایی جدید برای زندگی هستنذ و ترجیح میدهند که در ترکیه زندگی کنند مخصوصا آنهایی که در سال های اخیر به این فکر افتاده اند.

برای زندگی در ترکیه و بهره گیری ار تمامی امکاناتی که یک شخص ترک در دسترس دارد تنها جیزی که به آن نیاز دارید اقامت و شهروندی ترکیه میباشد.این موضوع در حقیقت در کلام امریست سخت و طاقت فرسا اما به لطف قوانین موجودمیتوان براحتی انها را با سرمایه گذاری بدست اورد. در شرکت مشاور سرمایه گداری ملارس، افراد متخصص در این زمینه تمامی مراحل لازم و حیاتی را برای مشتریان ارجمند خود که قصد دریافت اقامت ترکیه را دارند بسرعت انجام میدهند. از این رو شما  میتوانید شهروندی ترکیه را در کمترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و خستگی انجام دهید. شما میتوانید برای دستیابی سریع به جزییات بیشتر و شرایط موجود با دپارتمان ارتباط با مشتریان شرکت ما در تماس باشید. شما میتوانید در خصوص مراحل کار، خدمات شرکت ما و قیمت های بروز در این صفحه بیشتر بخوانید:

https://www.melares.com/fa/blog/contents/turkish-residence-permit-2022.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت - One For Start

فروش خانه با هر بودجه ای

هرکس که قصد اقامت در ترکیه را داشته باشد شهر استانبول را به بقیه شهرهای ترکیه ترجیح میدهد. به لطف وجود خانه های موجود در استانبول، شما میتوانید خرید ملک و پروسه ی دریافت شهروندی ترکیه را در کمترین زمان انجام دهید. به این منظور، شرکت ما شما را برای یافتن خانه ی مناسب، خرید و انجام سرمایه گذاری درست و مطابق با نیازهای اولیه تان همراهی میکند. که در نتیجه شما میتوانید خانه ی ایده آلتان را در کمترین زمان و متناسب با بودجه تان خرید کنید. پس از آن شما فرصت ارزیابی ملکتان را برای سرمایه گذاری های آینده خواهید داشت.